30 Ağustos 2014 Cumartesi

Buyrunuz yeni bir "Yok Daha Neler" daha ;)

Ne kadar çok zaman olmuş ben burda gevezelik yapmayalı... Hayır, o diil de, kimse bi dürtüp de “Esra nerdesin” de demedi ki... Ben nerede kalmışım diye baktığımda aaa bi de ne göreyim, atölye açıyoruz biz iki cadı demiş, kalmışım (yazı için tıktık) .

Şu an bu satırları nereden yazıyorum size, hayatta tahmin edemezsiniz..
TATLI CADILAR HOME CAFE’nin bahçesinden :)  “Yok Daha Neler” dimi ;) 

Biz atölyeyi 28 Şubat’ta açmışız, kafemizi 21 Haziran’da... E bize de pes yani, 4 ayda, o nasıl bir hızmış öyle :)  Valla biz de anlamadık, ne oldu, nasıl oldu??!! Son hatırladığım Kosgeb’e başvurmak için finansal tablo hazırlıyorduk Ilgaz’la biz atölyede... 15 gün sonra da bir kafemiz oldu :D Tahmin edeceğiniz üzere bu kadarcık söyleyip, bırakmayacağım... Hatta bunu anlattıktan sonra, daha neler anlatacağım, neler... O ara facebookta yayınlamak üzere bir de video hazırlamıştım, buyrunuz...


Bu bi ısınma yazısı gibi oldu, kendime de kızdım zaten, neden hiç yazmamışım diye. Neyse ki hepsi aklımda ;)


Ben konuşur gibi anlatmaya devam, siz de sıkılmadan okursanız, ohhh mis :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder